Хората от Jaguar ни накараха да чакаме цели четири месеца – толкова изминаха от представянето на F-Type Coupe на изложението в Лос Анджелис до нашия първи досег с машината на пътя. Нека й обърнем подобаващо внимание - Gentlemen start your engines! Вградената, „подравнена“ в каросерията дръжка на вратата тихо излиза навън и ни кани в купето, озарено от светлината на панорамния покрив. Тук има място дори за високи шофьори. Всичко това обаче остава на заден план, след като натискаме бронзовия стартов бутон и „събуждаме“ мотора. За първата обиколка получаваме 6-цилиндровия агрегат с компресор и 380 к.с. - агрегата, който се очаква да бъде поръчван в 60 процента от всички F-Type Coupe.F-Type e идеален и за дълъг път„Шестакът“ се събужда с див крясък. Jag-ът потегля бодро – моторът щедро предоставя мощността си, а серийната 8-степенна автоматична скоростна кутия пъргаво сменя предавките. F-Type е проектиран и като автомобил за дълги пътувания – разбира се, не и в режим Race, когато променя напълно характера си. Този режим се активира посредством малък превключвател, направен в стила на боен самолет. Натискането на бутона „изостря“ реакциите на двигателя, окачването и трансмисията. F-Type взема и късите завои като по релси – роля за което играе и повишената устойчивост на усукване на купето в сравнение с откритата версия. „Освободен“ от електрониката, Jaguar става палавКупето е доста по-пъргаво от роудстъра, управлението му е по-прецизно и по-директно. F-Type не е проектиран като „булевардна звезда“ - въпреки че привлича вниманието навсякъде, където се появи. Звукът му е величествен, особено над 3000 об/мин – тогава се отварят клапите в ауспуха, които позволяват гласът на „шестака“ да отекне, както подобава. И кожата ви да настръхне! Особено когато изключите електронните „помощници“ - тогава Jaguar става много непослушен. При ускорение в огледалото ще виждате бял дим, а благодарение на балансираното окачване дори и начинаещите дрифтъри ще се справят с „танца“ на задницата. Невероятен кеф! Coupe-то ще се появи на пазара още тази пролет на цена за Германия от 67 000 евро.ИзводУау, какъв Jaguar само! F-Type не е типичен опонент на Porsche, а „спортист“ със свой собствен характер, оформен от звучащия върховно мощен двигател и фино балансираното окачване.
 
       Toyota тества Yaris WRC
      Toyota тества Yaris WRC
    
     
       Иванов за пръв път изпробва „бегачката“ на Дими...
      Иванов за пръв път изпробва „бегачката“ на Дими...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Jaguar Videos
    Jaguar Videos   
    

